Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Dligach A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Dligach A. 
Development of marketing strategies in system-reflexive marketing [Електронний ресурс] / A. Dligach // Technology audit and production reserves. - 2017. - № 5(4). - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2017_5(4)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 224.924 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Dligach A. 
System Reflexive Strategic Marketing Management [Електронний ресурс] / A. Dligach // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2013. - Вип. 11. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2013_11_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.087 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Humeniuk V. 
State financial support for small business during the coronavirus crisis in european countries [Електронний ресурс] / V. Humeniuk, Iu. Umantsiv, A. Dligach, N. Ivanova, H. Umantsiv // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 3. - С. 326-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_3_34
Мета дослідження - розроблення концептуальних положень і формулювання практичних рекомендацій, спрямованих на розвиток методологічних засад державної фінансової підтримки (ДФП) малого бізнесу (МБ). На основі наявних теоретичних положень, виявлення сутнісних характеристик, особливостей, систематизації отриманих результатів дослідження запропоновано концептуальні підходи до інтерпретації особливостей ДФП МБ під час коронавірусної кризи. МБ є важливою складовою економічної системи будь-якої країни, забезпечує формування складної структури ринку товарів і послуг, розвиток ефективної конкуренції та сприяє кращому задоволенню потреб споживачів в умовах становлення їхнього суверенітету. ДФП МБ в європейських країнах перебуває на різних стадіях розвитку. У країнах ЄС фінансова політика регулювання МБ є прикладом втручання держави в механізм саморегулювання ринку для реалізації конкретних цілей, виконання певних завдань і розв'язання соціально-економічних проблем шляхом зміни економічної поведінки малих підприємств. Досліджено формаційний процес і стратегічні пріоритети ДФП ББ в європейських країнах і макроекономічний інструментарій її реалізації під час коронавірусної кризи. Виявлено зміни зацікавленості світової спільноти формами ДФП МБ. Проведено порівняльно-аналітичний огляд інструментарію макроекономічного фінансового регулювання, що використовуються під час пандемії COVID-19 у Європі. Дослідження розкриває важливість МБ у розв'язанні економічних і соціальних проблем суспільного розвитку, окреслює ситуацію ДФП у країнах ЄС у порівнянні з українськими малими підприємствами, визначає загальні риси та відмінності державного регулювання підприємництва. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що основні наукові положення можна використовувати у практиці державного і регіонального управління МБ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 698.733 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського